2013. május 2., csütörtök

Pótlás

Nagyon eltűntem az elmúlt 2 hónapban,ezért elnézést kérek.Sok minden történt,jó is,rossz is.Sok apróság,ami nem említésre méltó,de kellően lefoglal a hétköznapokban.
Iskolába jártam,elvégeztem egy eladó tanfolyamot,ami nagy csalódás volt.Tényleg a pénzről szólnak,rengeteget fizettünk ki a semmire.Mert SEMMI szakmába vágót nem tanultunk.Ez nem a tanár hibája volt,vele elégedett voltam,hanem a tananyag ugyanolyan használhatatlan,mint középiskolában.A rövid idő alatt tanultunk számításokat,amiket soha nem fogunk használni,mert a könyvelő megteszi helyettünk.Fogalmakat,ami felesleges.Szóval,nagy csalódás az egész.Csak a vizsga utáni büszkeség jó,mert tudtam a tételeket,és megcsináltam!
Annácska növöget,és nagyon szórakoztató kislány.Csak hallgatom,és somolygok rajta.Pl. ma reggel apával keltek,én még pihizgettem.Mikor bejött,hogy megkérdezze,ma kell-e bölcsibe mennie,kértem,apával csináljanak nekem egy kávét.Felpattant,és azt mondta nagy komolyan:"Anya,ne izgulj,minden rendben.Majd én megcsinálom!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése