2013. február 28., csütörtök

Reggeli humor

A tudat,hogy vannak még gyerekek,akik reggel 5.30-kor kelnek,hiába próbálják őket visszaaltatni,engem vigasztal!:-)Mikor más anyukákkal beszéltem,mindenki reggel 7-8-kor ébredt,de a bölcsiben végre van 2 kislány,aki szintén Kiskukori,végre...
Az első félévben 4.30-kor,aztán lassan egy órával később ébredt.Kipróbáltuk,amit a Suttogó tanácsolt,aztán azt írta,ha ezek nem működnek,szokjunk hozzá,a mi gyerekünk korán kelő.Minden nap,nincs hétvége,ünnepnap,vagy "fáradt vagyok"!Ezt mi megosszuk,és ha nem dolgozom,a férjem többször kel vele.Minden ébredés egyforma:"Anya,én már jót aludtam.Menjünk ki!Éhes vagyok."Aztán reggeli puszi,ölelés,hálózsákból ki,irány a kanapé.
Szerencsére a JimJam korán kezd,mi felnőttek pedig néha csak meredünk a mesére,és azon gondolkodunk,vajon melyik oldalunkon is hortyoghatnánk még.
Hajnalonta általában valami gyorsat eszünk ő kakaóval,mi kávéval.Ma sajtos rúd,2 féle piskóta volt.Míg Barney-t néztünk,én is ettem belőle.Anna egyszer csak:
-Anya,te sajtosat eszel?Nekem az kell/amit én eszek/.
-Megehetem ezt?
- Várj csak anya...Hadd gondolkodjam...Nem is tudom...Háát,nem!! 
Aztán 2 pusziért megkaptam az utolsó falatomat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése