2013. július 2., kedd

A soproni sznobok

Ma este Annával még nyaltunk egy gombóc fagyit a Dömötöri fagyizó teraszán.Aki nem tudná,mellette egy kapubejáró van,rendszeresen jönnek-mennek a kocsik.
Beparkolt egy autó a bejáró elé,és egy idő után persze egy másik bement volna.Elkezdett éktelenül dudálni,erre szőke maca kijön a Dömötöriből,és odakiabál a másiknak,hogy "egy perc",és visszamegy.Nem kaptam szikrát.
Mikor kijött,még ő morgott,én beszóltam,hogy nem kapubejáróba kellett volna leparkolni,erre még nekem támadt.Utólag persze másképp reagáltam volna,de akkor nem akartam a gyerek előtt idegennel kiabálni,feleslegesen.Szóval,nem szóltam vissza,csak hogy nem ide kéne parkolni.
Mivel hátra nem tudott tolatni,bement az udvarba,és elhajtott.
Hozzátenném,a fagyizó környéke tele van parkolóval.Felháborított ennek a nőnek a viselkedése,hogy még egy elnézést sem mondott,hanem fölényes volt végig.És még mi csodálkozunk,hogy a soproniakról nincsenek jó véleménnyel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése