2013. február 7., csütörtök

H&M kontra C&A

Hétfőn elmentem a soproni H&M üzletbe,Annának tündérszárnyat venni a másnapi farsangra.Mikor odaálltam a pénztárhoz,csak egy eladó pakolt,aki nem sokat foglalkozott velem,gondoltam talán nem kasszázhat.Állok,várok.Egy középkorú pár már rajtam mosolygott,hogy próbálom szuggerálni a csajt,hatástalanul.Majd mikor ráérősen kirakta a ruhákat,akkor odajött a kasszához,és kedvesen kiszolgált.Hozzáteszem,többször rám nézett.
Hát,meg tudtam volna folytani,és nagyon vissza kellett fognom magam,hogy ne tegyek megjegyzést.
Egy ilyen üzlet nem engedhetné meg magának az ilyen kiszolgálást,mikor itt a másik,osztrák üzletük is,ahol még nem csalódtam,kivéve a női ruházat egyre silányabb minőségében.
Mivel eladóként dolgoztam,teljesen megértem,ha nincs kedve dolgozni,de ehhez pofa kell.

C&A:
Anna régóta szeretne valami Hello Kitty cuccot,gondoltam meglepem.Kapott egy  mamuszt,ami kicsi lett,visszavittem.
Szét lett szedve a csomagolás,hogy ráadhassam,mégis végig mosolyogva,egy szó nélkül kicserélték- pedig magamban már összevesztem az eladókkal,több verzióban is-így most a C&A nyert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése