2013. február 7., csütörtök

Család 2012.12.18.


Vasárnap este Noel szülinapját ünnepeltük.Öröm,és szomorúság is volt azon az estén.
Öröm,mert mindig szeretek a családdal együtt lenni,felszabadulok tőle,és persze boldog vagyok.Imádom nézni,ahogyan a gyerekek játszanak,ugrálnak,fecsegnek.Na,a fecsegő az az  Anna,akinek folyton jár a kis szája.És persze az új családtagnak,Danikának örülünk most a legjobban.Zaválnivaló!Kislányunk gyakorolta anyuka szerepét,folyton simogatta,puszilta,beszélt hozzá,imádtam! 
Szomorúság,mert már nem csak az én családomban van széthúzás,hanem férjecskémnél is.Sajnos anyósom nem volt velünk,ők 1 hete a nagyobbik lányával ünnepelték Noel szülinapját.Sok negatív dolog történt az elmúlt egy évben körülöttünk,nem is értem.Valahogy bolondulnak meg az emberek,banális dolgokból örök harag.Annyi rossz van a világban,pont hogy nekünk,családnak kellene összetartani,de ez nem így történik.Körülöttem sokan válnak,sokan vesztek össze a családjukkal,hagyták el régi életüket.Szerencsénkre  ez kettőnket nem érintett,inkább csak jobban rádöbbentett,mennyire nehéz,hiszen csak egymásra számíthatunk igazán.Szomorú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése